אמש הוכרזה התנועה החדשה שהקימה דפני ליף באופן רשמי ושמה נקבע להיות "ישראל מחר:".

במפגש בלוגרים סיפרה דפני לי ולמספר בלוגרים נוספים על כוונות הארגון ועל מבנהו הארגוני.

אלה עיקרי הדברים: ישראל מחר היא תנועה חוץ פרלמנטרית המתפקדת כתאגיד ללא כוונת רווח. מטרות התנועה נולדו מתוך מחאת קיץ 11'. אם רוצים לפשט את הדברים, לדעתי ניתן לצמצמם לשתי מטרות מרכזיות: קידום הסולידריות והנגשת אינפורמציה לטובת יידוע הציבור על זכויותיו.

בעמוד הפייסבוק של התנועה מצויין כי "בישראל מחר מאמינים שלחברה האזרחית חייב להיות משקל סגולי גדול בשיח של המערכת הפוליטית ושזוהי האחריות שלנו האזרחים והתושבים, לפקוח עין על מקבלי ההחלטות בעודם זוכים להיות שליחי ציבור.
מכאן הבחירה להקים תנועה חברתית, א-מפלגתית, שתהווה כלי אזרחי להפעלת לחץ על המערכת הפוליטית-שלטונית באשר היא, ללא קשר לזהות היושבים בה.

 נחנו מאמינים שידע הוא כוח. בעולם בו השפה המשפטית והשפה הכלכלית הזרות לרבים מאיתנו הן השולטות בשיח, בעולם בו הבירוקרטיה האינסופית הפכה לתקרת זכוכית שמשאירה אותנו פעמים רבות חסרי אונים, בעולם בו מחוקקים עבורנו וקובעים תקציבים עבורנו ואומרים לנו ש"ככה זה" – עלינו להפוך להיות אזרחים ותושבים פעילים יותר, מיודעים יותר, מעורבים יותר. לכן "ישראל מחר" תקדיש חלק נכבד מהאנרגיה שלה על מנת להנגיש מידע בשפה יומיומית ונהירה גם באמצעים המגוונים של האינטרנט וגם דרך יציאה לשטח."

בשלב זה פועלת התנועה בהפקת אירועים מקרבים בין הפריפריה למרכז באמצעות סדרת פעילויות שיתקיימו ברחבי המדינה וכן בהקמת אתר אינפורמטיבי שיאפשר לאזרחים לקבל מענה לשאלות ולמצוקותיהם.
באתר התנועה תתאפשר קניית מניות כדי לקחת חלק פעיל יותר ולחזק את התנועה (כל אזרח יוכל לרכוש מניה אחת בלבד במחיר של 30 ₪) כמו כן ניתן לתרום לתנועה פה.

אם אתם רוצים לקבל טעימה מתוצרי התנועה אני מזמין אתכם לצפות בסרטונים הבאים:

 

אני מברך מכאן את דפני על המהלך ומאחל לה ולחברי התנועה בהצלחה כי אני יודע שהצלחה שלהם זו הצלחה שלנו, האזרחים.

ראו גם: עיתונות אזרחית

ישראל מחר
לוגו התנועה

פורסם על ידי אסי אייס

TasteMaker, מייסד ועורך "וואללה אישי". מסניף אבקת אינטרנט מהבוקר ועד הלילה.

הצטרף לדיון

תגובה 1

  1. "הנגשת אינפורמציה לטובת יידוע הציבור על זכויותיו."
    אם זה מה שהם יעשו, אני תומך. אבל איכשהו זה לא המסר שאני קבלתי מהמאבק שלהם בשנה האחרונה.

    הנגשת אינפורמציה לטובת יידוע הציבור על זכויותיו זה נושא חשוב, לא משנה איפה במפה הפוליטית אדם יושב – ואני מאד ימין-כלכלי ותומך שוק חופשי.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קראו גם את:
קראוד פאנדינג: ההומיז היהודים מגייסים כספים

בובלה פליז הם צמד הגנגסטרים היהודיים המצחיקים שמספקים מדי חג מערכון משעשע ברוח החג. ראינו אותם כבר בחנוכה, פורים, ראש...

סגור