במסגרת עבודתי כבלוגר אני מקבל קומוניקטים והודעות לעיתונות למיניהן, חלקן מעניינות יותר וחלקן פחות אבל מה שאני הולך לספר לכם פה עשה אותי מאושר לכמה רגעים ועשוי לשמח גם אתכם לא פחות.

ההודעה הייתה מיריב לוין, עורך דין אזרח טוב, והוא מספר בהודעה על מכתב שהונח היום על שולחנו של חולדאי. במכתב נמסר לחולדאי שהשלטים שמוצבים ברחבי העיר לפני שטחי ה"כחול לבן" אינם רשומים לפי הוראות החוק ועליו לבטל ולהקפיא מסירת דוחות בשטחים אלה.

מסתבר שתקנות התעבורה החדשות שנכנסו לתוקף לפני חודשיים מחייבות כל תמרור להיות רשום בשלוש שפות: אנגלית, עברית וערבית. עיריית תל אביב לא צייתה לתקנות האלה (בעוד ערים שכנות, כמו הרצליה למשל, כיבדו את החוק). לדברי עורך הדין יריב (טעיתי לחשוב שיריב עורך דין), העירייה ממשיכה לחלק דוחות שלא כחוק באזורים אלה, כבר חודשיים, וגורפת כ-10 מיליון ש"ח בחודש מהאזרחים. כאמור, "שלא כחוק".

קיבלתם דוח על כחול לבן? אולי לא צריך לשלם

יריב לוין, הגיבור שלי להיום, מבקש מהנוגעים בדבר לבטל את הדו"חות, ולהקפיא את המשך האכיפה באזורים שאינם משולטים כל עוד אינם משולטים לפי חוק.

להלן מספר היילייטס מהמכתב שהונח על שולחן חולדאי: 

  1. אבקשכם להורות לפקחי העירייה לחדול מרישום דוחות חניה ב"כחול לבן", וכן להורות על ביטול עשרות אלפי הדוחות שנרשמו בחודשיים האחרונים. כל זאת מאחר והתמרורים אינם על פי תקנות התעבורה החדשות והמחייבות, אשר נכנסו לתוקף מחייב בתאריך 2 לאוקטובר 2011.
  2. יודגש, כי ההנחיות להצבת תמרורים, שפרסם משרד התחבורה, אינן הערת שוליים או המלצה אלא חובה!!!
  3. בנסיבות אלו, אבקשכם לבטל את הדוחות, שנרשמו בחודשיים האחרונים, ולהקפיא את המשך רישום הדוחות, כל עוד לא יותאמו התמרורים לדרישת החוק.

כאשר ביררתי עם לוין לצורך הכנת הפוסט אם קיבל את תגובת העירייה, מסר לי כי העירייה טענה שהתקנה נתונה לשיקול דעת ושהפונט שהם משתמשים בו לא מאפשר להם לפרסם בשלושת השפות (זאת בעוד הערים השכנות מסתדרות יפה מאוד [הערת הכותב]).

מה שאני מבין מזה: בעיריית תל אביב יפו בוחרים להתעלם מהתיירים ומתושביה הערביים לטובת שילשול כספי הציבור לתקציב העירייה.

מלבד להוריד את הכובע ולפרסם את הסיפור הזה בוואללה אישי, לא נותר לי אלא לאחל ליריב לוין הצלחה במאבקו הצודק ולבקש מכם להפיץ את הפוסט הזה, אולי תחסכו לעצמכם ולחבריכם כמה מאות שקלים.

דוחות על כחול לבן
מצא את ההבדלים

להורדת המכתב המלא: מכתב לחולדאי

פורסם על ידי אסי אייס

TasteMaker, מייסד ועורך "וואללה אישי". מסניף אבקת אינטרנט מהבוקר ועד הלילה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קראו גם את:
מצילים דולפינים בברזיל
אנשים טובים: מצילים דולפינים שתעו בדרך

הסרטון הבא הוא סרטון חובה. סרטון ספונטני ואותנטי שמציג את טוב לבם של האנשים בצורתו הבסיסית, חובה לראות דברים מהסוג...

סגור