קבוצת קומיקאים חדשה מתגבשת בארץ, "קרחת" שמה, כך נטען בסרטון היוטיוב המשתייך לאותו ערוץ ומקושר לעמוד פייסבוק של הקבוצה המתהווה.

העבודה הראשונה שלהם שתפסה אותי פורסמה לפני כיומיים ביוטיוב ולהערכתי תהיה מודבקת על כל קיר בפייסבוק של יליד 80 שמכבד עצמו. אני מדבר כמובן על ההפקה של הנסיך הפרסי בתל אביב.

הנסיך הפרסי בתל אביב היא גרסת "החיים האמיתיים" של המשחק המיתולוגי האהוב. כזכור, בימי מסכי ה VGA היה מדובר במשחק פורץ גבולות מבחינה גרפית שהתבטאה בעיקר בתנועות השחקן הגמישות יחסית לאותה תקופה כעת הדמות המפוקסלת נמצאת בהרפתקה בתל אביב.

מסתמן שקבוצת קרחת, ששורשיה בצמד גרופר ודורון, הוא חלק מקבוצת דומינו גרוס (שהביאו לנו גם את תירס סקסואל) ואם אתם מעוניינים לבלוט בתחום הקומי כדאי לכם להציג להם את כשרונכם, ניתן לעשות זאת באמצעות הקופיטסט שמופיע בעמוד הפייסבוק שהלינק אליו מופיע בתחילת הפוסט הזה.

בקופי טסט (מבחן קפה כלשונם) תתבקשו לכתוב תוכן מצחיק לסצינות ידועות מסרטי קאלט,  לכתוב שלט לקבצן שלא ניתן להתעלם ממנו ולתת משפט אחרון לאחד מהסלבריטאים הישראלים המוצעים – אני בטוח שיהיו שם תשובות קורעות ומחכה כבר לסרטון הבא.

באופן אישי מאוד אהבתי את הקטעים הראשונים שראיתי וממליץ לכם לצפות בהם ולשתף, וזיכרו איפה ראיתם אותם לראשונה אה? וואללה אישי!
הנסיך הפרסי בתל אביב:

הזמנה לקופי טסט:

פרגנו, הפיצו לחבריכם!
הנסיך הפרסי

פורסם על ידי אסי אייס

TasteMaker, מייסד ועורך "וואללה אישי". מסניף אבקת אינטרנט מהבוקר ועד הלילה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *