במסגרת קורס פרסום ויראלי במכללת הבינתחומי (הידוע גם כבינטחונים) נתבקשו הסטודנטים להעביר קמפיין לשיפור תדמיתה של ישראל.

אחת הקבוצות נענתה לאתגר (וזה וואחד אתגר, במיוחד בימים אלה) עם התשובה הכי טובה לכל שאלה, הכלי בעל כח השכנוע החזק ביותר מאז שחר ההיסטוריה של העולם המערבי – ציצים!

הקבוצה, שמורכבת מצוות משבע בנות אשר הדגישו לי שהסרטון נעשה על ידי בנות עבור בנות, יצרה סרטון יוטיוב קופצני ונעים למגע שבמהלכו עוברת המצלמה בחוף תל אביבי טיפוסי ושואלת את בנות ישראל החמודות והלא חסודות מאיפה השדיים שלהן. התשובות בהתחלה מפתיעות כאשר מתברר שכמעט כל שד הגיע ממדינה אחרת אך במהרה מתברר כי זהו הפאנץ' והמסר הוא שישראל היא כור היתוך שמאחד תרבויות ויוצר שילובים אקזוטיים והיא מקום נעים, יפה וכיפי לחיות בו.

כשדיברתי עם סו גרזון, העומדת בראש בנות הקבוצה, היא סיפרה לי שיום הצילומים היה משעשע מאוד ושהבנות על החוף שיתפו פעולה בצורה נפלאה, במיוחד כששמעו שהמטרה היא לטובת המדינה ושיפור התדמית. כמו כן, חלק מהבנות לא בדיוק ענו על דרישות התסריט כאשר ענו על השאלה "מאיפה הציצקעס שלך?" בתשובה הכנה: "מהדוקטור" 🙂

אני אהבתי מאוד את הקמפיין וחושב שהוא יכול לתרום לתדמית המדינה (אם רוצים לשכנע גברים חרמנים לבוא לפה) ואם להיעזר ברטוריקה של ראש הממשלה שלנו, בניכוי כל הדברים הלא טובים שלא קורים במדינה, חשוב לזכור שיש פה גם ציצים.
בשתי מילים: אחלה קמפיין – צפו והצטרפו לעמוד הפייסבוק של ציצים למען ישראל:

 

פורסם על ידי אסי אייס

TasteMaker, מייסד ועורך "וואללה אישי". מסניף אבקת אינטרנט מהבוקר ועד הלילה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *