רבולוציון! מהפכה חברתית בעלות סמלית של פחות מדולר

עברו פחות מחמישה ימיים מאז שהרמתי קול זעקה על הגזירה החדשה מכיוון דואר ישראל, ביקשתי את עזרת הציבור למצוא פיתרון על מנת לבטל את רוע הגזירה, והפלא ופלא הפיתרון צץ מכיוון לא צפוי, פתרון יצירתי, קל וארסי בדיוק במידה שאני אוהב.
הבלוג "היתוך קר למפגרים" (שם מטעה אבל אל תטעו מדובר באתר אינטליגנטי וחריף) הציע פיתרון להילחם בשודדי הדואר, הפתרון המוצע קורא לגולשים המתנגדים לגזירה (הענישה האכזרית והבלתי הגיונית כלשונם) להזמין למנכ"ל הדואר פנס בצורת חזירון (בפחות מדולר אחד), כשהנ"ל ייגש לאסוף את החבילה שיועדה לו, ויצטרך לשלם עמלת שחרור, יגלה שמדובר בחזירון ובתקווה יבין את המסר. כמובן שמדובר במאות ואולי אלפי אנשים שכבר מוכנים לבצע את הפעולה הזו, פעולה שאמורה למוטט כלכלית כל אדם שצריך לשלם 38 ש"ח כפול אלפים בעבור דבר שהוא לא חפץ בו.חזיר מדיל אקסטרים
כמובן שמנכ"ל הדואר לא משלם בעבור שחרור החבילות, אולם, אם הוא יוטבע בחבילות המיועדות לו קשה לו יהיה לדעת ולהפריד בין החבילות שהוא באמת זקוק להן ובכל מקרה יהיה נחמד שיצטברו על מדפי הדואר חבילות שאין להן דורש אשר יקשו על אופרציית ניהול ואחסון המלאי בחברה. אולי זה יעזור לו ולכמוהו לחשוב לפני שהם עושים דברים שפגעים בציבור שלם.
אם כן, שלחו חזירון לחזירים ואל תהיו אדישים.

להזמנת חזירון בדיל אקסטרים

(כתובת למשלוח תצורף אם  וכאשר הגזירה תצא לפועל)
ויוה לה רבולציון!

פורסם על ידי אסי אייס

TasteMaker, מייסד ועורך "וואללה אישי". מסניף אבקת אינטרנט מהבוקר ועד הלילה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קראו גם את:
סטפני רייס
עדכון: רגעי השיא של האולימפיאדה עד כה

רגעי השיא של האולימפיאדה עד כה לא יודע כמה מכם עוקבים באופן רצוף אחרי האולימפידה שהחלה ביום שישי בטקס מרשים...

סגור