תמיד מצחיק אותי שאומרים על ישראלים שהם לא פראיירים. כ"כ מצחיק שב-18 למרץ הייתי על סף דמעות..
ניקח לרגע את מקרה הבנקים- ידוע שבכל העולם הם לא בדיוק פרו-חברתיים אולם במקומות יותר מתקדמים בעולם כבר מדובר על תחרות על כיסו של הצרכן ועמלות שורה מיותרות כבר נעלמות מהנוף, במדינות מתוקנות.

בישראל לעומת זאת, אנחנו קוראים מדי יום על תספורות, קשרי הון שלטון, מונופלים, בנקים שמחזיקים בכספי ניצולי שואה ומונעים אותם מהנזקקים.
אולם אנחנו פחות חשופים למקרים הקטנים של אזרחים כמוני כמוכם, להתנכלויות של הבנק על סכומים זעומים עד מגוחכים.
אנשים שנזרקים מהבתים ורכוש שמעוקל על ידי בריונים.
קוראים וממשיכים, מפתחים עור של פיל ותודעה של עכבר. זה אני ואתם (לצערי) אבל זה לא ברק כהן.

מזה זמן שאני עוקב בפייסבוק אחרי עו"ד ברק כהן ושואב ממנו השראה ותקווה. הבן אדם מאסטר במחאות, ברק ידוע בדרכיו היצירתיות לייצר מחאות לא אלימות עם אפקט שמכה הדים ומזעזע את מי שצריך.

הרזומה של כהן מכיל מספר מחאות שקצרה היריעה והזמן שלי מלהכיל (אחת המוצלחות מביניהן היא חשיפת השוטר חמדני). אולם הפעם אני רוצה לחשוף אתכם ל"תא הפעילות" שהקים ברק עם עוד מספר חברים, לחשוף ולגייסכם לתרום למאבק הצודק של ברק.
תא הפעילות קרוי באים לבנקאים ומטרתו להיאבק בבנקים, בצביעות ובעושק שלהם, כאשר אחת הדרכים היעילות והמבריקות בעיניי היא ניפוץ המיתוס שכאשר מדובר בבנקים, מדובר ב"רוח הקודש". ברק סימן את האנשים, כן הם בשר ודם, שאחראים לעוולות הללו והכריז מלחמה. אם להודות על האמת, אני לא יודע עד כמה ניתן השינוי במערכת מסואבת, משומנת ואכזרית שכזו המזינה את עצמה היטב. אך אני יודע שהמסר של ברק עובר לאנשים שצריכים לקבלו – יש אחריות אישית ויש השלכות למעשים שלהם – המותג כבר לא מסתיר את מערומיהם.

לא קל להיות עו"ד ברק כהן – כיום ברק הוא מה שמכונה בדוקאי (במילים של בני אדם ולא של שוטרים מדובר באדם שעל כל שוטר לעצור לתשאול בכל פעם שייתקל בו ברחוב) ועובר חקירות בתדירות גבוהה. כמו כן סובל מאלימות משטרתית פיזית ואני יכול לשער שמופעלים עליו לחצים מבאי כוחם של הבנקים.

היום ברק פצח בקמפיין מימון המונים שקורא לאזרחים לתמוך בפעילות ה"תא". הכספים שיגוייסו ישמשו להפקת פעולות מחאה, רכישת ציוד צילום וציוד טכני, סיוע לפעילות, תחזוקת אתר, דף פייסבוק וערוץ יוטיוב, עריכת וידאו, נסיעות והוצאות שוטפות  כמו כן, כל סכום מעבר ל- 37,250 ש"ח יוקדש להדפסת פלייריים ופוסטרים עבור פעולות ורכישת פרסום אגרסיבי בפייסבוק, יוטיוב ועוד אתרים, לטובת קידום הסרטונים שיופקו.
אני מזמין ומעודד אתכם לעזור לברק – זה בשביל כולנו. >>לקמפיין הגיוס במימונה

לטובת מי שעוד לא מכיר את ברק להלן מספר סרטונים שייתנו לכם טעימה קטנה מפועלו:
מתוך קמפיין המימון:

ביום ה"מעשים הטובים":

מתקשר לבנו של מנכ"ל מזרחי טפחות, גיא לדור פרשר:

פורסם על ידי אסי אייס

TasteMaker, מייסד ועורך "וואללה אישי". מסניף אבקת אינטרנט מהבוקר ועד הלילה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *