תדירות הכתיבה שלי בבלוג ירדה, מודה באשמה. זה אומר שאם אני כותב סימן שזה חשוב או שזה ממש בוער בי או גם וגם.
המאגר הביומטרי זה גם וגם אז תקשיבו לי הפעם.

נפל דבר היום בישראל, שר הפנים, העבריין המורשע, הכריז על הפעלת המאגר הביומטרי. בניגוד לכל מדינות העולם המערבי, רק בישראל יאספו טביעות אצבע ותמונות פנים של כלל אזרחי המדינה ויאגרו אותן. וזאת בניגוד לדעתם של הממונה על היישומים הביומטריים וראש המטה ללוחמה בטרור שמצביעים על החשיפה לסיכונים החמורים שבדליפת המאגר.
שר הפנים החליט, בניגוד לדעתם של 74 ממדעני אבטחת המידע וההצפנה הטובים בישראל, שהמאגר הזה מאובטח, ושהוא לא ידלוף לעולם. אולי הוא למד בכלא קורסי הצפנה שאנחנו לא מודעים אליהם אבל אני באופן, אישי, לא מאמין לו.

בתגובה, התנועה לזכויות דיגיטליות, פתחה בפרוייקט מימון המונים הפועל ל"הקמת קליניקה, מטה מאבק משפטי למען הפרטיות והביטחון האישי, שיעתור לבג"ץ נגד המאגר " ומוסיפים כי "זה יהיה קרב לא פשוט, אבל אנחנו חייבים לנצח. אסור לתת להם להפוך אותנו למדינת האח הגדול, בה כל אחד, כל הזמן, נתון למעקב. עזרו לנו להילחם על כל זה".

המשמעויות ההרסניות של הקמת מאגר כזה לא ניתנות לתיאור בעיניי ואני מפציר בכם לבקר בעמוד הפרוייקט ולשקול תמיכה בו (יש גם תמורות משובחות לתומכים). להזכירכם אנחנו מצויים בתקופה קריטית.

צפו בסרטון, תתעוררו ותנו כתף למאבק החשוב הזה:

הממשלה רוצים אצבע? זה המקסימום שיקבלו:

via GIPHY

פורסם על ידי אסי אייס

TasteMaker, מייסד ועורך "וואללה אישי". מסניף אבקת אינטרנט מהבוקר ועד הלילה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קראו גם את:
אדל
הזין של אדל

תירגעו, אני לא טוען שאדל הולכת בדרכה של ליידי גאגא. יש לה מספיק תהילה בשביל עצמה. מה שכן, במהלך טקס...

סגור