מחבר: אסי אייס
-
![ילדה בת שבע מנגנת בגיטרה יותר טוב ממך [וידאו]](https://wallaishi.com/wp-content/uploads/2011/11/axl.jpg)
ילדה בת שבע מנגנת בגיטרה יותר טוב ממך [וידאו]
הילדה הזו, זואי תומסון, היא גיבורת גיטרה אמיתית (Real Guitar Hero)… ראיתי את הסרטון הזה והייתי בשוק… אמנם לא חסרים ביוטיוב סרטונים של ילדי פלא למיניהם אבל הביצוע הזה ל-Sweet Child of Mine הוא ביצוע שלא היה מבייש גם גיטריסטים בני 20 פלוס. צפו והיגנבו: חדי העין יבחינו בה גם בביצוע של הצוציקים האלה לEnter…
-
![מותק של קליפ [באנימציית סוכריות ג'לי]](data:image/svg+xml;base64,PHN2ZyB3aWR0aD0iMSIgaGVpZ2h0PSIxIiB4bWxucz0iaHR0cDovL3d3dy53My5vcmcvMjAwMC9zdmciPjwvc3ZnPg==)
מותק של קליפ [באנימציית סוכריות ג'לי]
הקליפ שאתם הולכים לראות הוא מדהים, הפקתו ערכה שנתיים והוא מכיל אנימצית רקע שהוכנה מכ-288,000 סוכריות ג'לי בלי (ובחסותם). הזמרת קינה גרניס (Kina Grannis) שרה בקליפ שיר מתוק ונעזרת באנימצייה המקסימה להעביר את המסר שלה ולפרוץ לתודעת הקהל בהפגנת קריאייטיבות מרשימה.
-

אין שמחה כמו שמחה לאיד – אלה האתרים שחרטו את זה על דגלם
"אין שמחה כמו השמחה לאיד" הביטוי הזה ידוע עוד מימי חז"לינו. אבל זה היה מזמן.
-

האם זה כואב לעשות קעקוע?
כל בעל קעקוע יודע מכיר את השאלה הזו כבר בעל פה, "זה כאב לך?" ובכן, התשובות לכך הם רבות ומשונות, מעטים יגידו שזה כאב להם, רובנו, המקועקעים כבר מכורים לכאב הזה (כנראה סוג של מאזוכיזם). אני מקווה שאני לא חושף פה צד סדיסטי אבל הסרטון הבא קרע אותי מצחוק. מה שאתם הולכים לראות זה בחורה…
-
![איך לגבות את הפייסבוק בארבעה קליקים [מדריך]](data:image/svg+xml;base64,PHN2ZyB3aWR0aD0iMSIgaGVpZ2h0PSIxIiB4bWxucz0iaHR0cDovL3d3dy53My5vcmcvMjAwMC9zdmciPjwvc3ZnPg==)
איך לגבות את הפייסבוק בארבעה קליקים [מדריך]
הפוסט הזה נכתב ב-3 לנובמבר, יומיים לפני שאנונימוס אמורים "לסגור את הפייסבוק", ומטרתו ללמד אתכם הקוראים לבצע גיבוי לפרופיל מתוך העיקרון של “Better safe than sorry”. זה לא הולך להיות מדריך כבד, מסתבר שבשביל לגבות את הפייסבוק נדרשים ארבעה קליקים בלבד שמתבצעים בתוך הממשק של פייסבוק. בואו נתחיל: קליק ראשון: הקליקו על "הגדרות החשבון" שלכם…
-
לזכור ולא לשכוח!
בטח גם אתם שמעתם את כל התיאוריות על כך שהשימוש המוגבר במחשבים בשנים האחרונות עושה דברים למוח ולזיכרון שלנו שאינם בהכרח טובים. כמו למשל שהוא גורם לנו לשכוח דברים ועוד כל מיני דברים שאני לא זוכר.
-
אנשים התחילו לשים תמונה של ביבי מהפגישה עם גלעד שליט בכל מקום, מה הקטע?
בטח שמתם לב לתופעה של התמונות מכל מיני רגעים היסטוריים/קלאסיים בהם מככבת תמונתו של ביבי ברקע. תמונות בסגנון פורסט גאמפ, של מישהו שנדחף לתמונות, שאינן בהכרח קשורות אליו.

![מותק של קליפ [באנימציית סוכריות ג'לי]](https://wallaishi.com/wp-content/uploads/2011/11/kina.jpg)


![איך לגבות את הפייסבוק בארבעה קליקים [מדריך]](https://wallaishi.com/wp-content/uploads/2011/11/faceBU1.jpg)