קטגוריה: וואללה אישי
-

מכורים לשופינג? תכירו את האתר "מוצר איום"
מוצר איום הוא אתר ששוה להכיר ולו רק בגלל האמירה האנטי מסחרית המרעננת שהוא נושא. האתר הוא פרי יצירתו של טל מנקס, קופירייטר מוכשר ממקאן אריקסון, שרצה לעשות פרוייקט שהוא נטו שלו, ועל הדרך לעשות לאנשים קצת שמח. באתר ניתן למצוא שלל מוצרים מיותרים אך משעשעים שטל מקפיד לעדכן כל יום (חוץ מהימים שאין לו …
-
![בניו יורק, אם יש לך משהו נחמד להגיד, בוא תגיד אותו שכולם ישמעו! [וידאו]](data:image/svg+xml;base64,PHN2ZyB3aWR0aD0iMSIgaGVpZ2h0PSIxIiB4bWxucz0iaHR0cDovL3d3dy53My5vcmcvMjAwMC9zdmciPjwvc3ZnPg==)
בניו יורק, אם יש לך משהו נחמד להגיד, בוא תגיד אותו שכולם ישמעו! [וידאו]
הוידאו הבא פשוט מקסים, מעורר געגועים לניו יורק למי שביקר בה ועושה חשק עז לבקר בעיר הגדולה למי שטרם הספיק. הרעיון הוא פשוט, פודיום אחד, מגאפון אחד וכתובת קטנה עם אותיות מוזהבות שמזמינות אותך לומר משהו נחמד במגאפון. שימו את הפודיום הזה במרכזה של כיכר מרכזית ו…תנו לקסם להתחיל… הציבור הניו יורקרי שמזוהה בדרך כלל…
-

פרסומות הפייסבוק חודרניות מדיי? כך תשיבו מלחמה
הפוסט הזה כנראה ירגיז מפרסמים רבים ויגרום להם לנוע בעצבנות בכיסא, אבל…עדיף שהם יתעצבנו מאשר אנחנו נתעצבן, נכון? אז היום, ברוח המחאה שנחתה עליי ובעקבות מתקפת אנונימוס, אני רוצה לדבר איתכם על מודעות הפייסבוק שמופיעות לכם בצד המסך כשאתם גולשים בפייס להנאתכם. הפרסומות האלה הותאמו עבורכם על סמך הנתונים שפייסבוק זיהה עליכם, או שהסגרתם מרצון.…
-

אין שמחה כמו שמחה לאיד – אלה האתרים שחרטו את זה על דגלם
"אין שמחה כמו השמחה לאיד" הביטוי הזה ידוע עוד מימי חז"לינו. אבל זה היה מזמן.
-
![איך לגבות את הפייסבוק בארבעה קליקים [מדריך]](data:image/svg+xml;base64,PHN2ZyB3aWR0aD0iMSIgaGVpZ2h0PSIxIiB4bWxucz0iaHR0cDovL3d3dy53My5vcmcvMjAwMC9zdmciPjwvc3ZnPg==)
איך לגבות את הפייסבוק בארבעה קליקים [מדריך]
הפוסט הזה נכתב ב-3 לנובמבר, יומיים לפני שאנונימוס אמורים "לסגור את הפייסבוק", ומטרתו ללמד אתכם הקוראים לבצע גיבוי לפרופיל מתוך העיקרון של “Better safe than sorry”. זה לא הולך להיות מדריך כבד, מסתבר שבשביל לגבות את הפייסבוק נדרשים ארבעה קליקים בלבד שמתבצעים בתוך הממשק של פייסבוק. בואו נתחיל: קליק ראשון: הקליקו על "הגדרות החשבון" שלכם…
-
לזכור ולא לשכוח!
בטח גם אתם שמעתם את כל התיאוריות על כך שהשימוש המוגבר במחשבים בשנים האחרונות עושה דברים למוח ולזיכרון שלנו שאינם בהכרח טובים. כמו למשל שהוא גורם לנו לשכוח דברים ועוד כל מיני דברים שאני לא זוכר.
-
אנשים התחילו לשים תמונה של ביבי מהפגישה עם גלעד שליט בכל מקום, מה הקטע?
בטח שמתם לב לתופעה של התמונות מכל מיני רגעים היסטוריים/קלאסיים בהם מככבת תמונתו של ביבי ברקע. תמונות בסגנון פורסט גאמפ, של מישהו שנדחף לתמונות, שאינן בהכרח קשורות אליו.

![בניו יורק, אם יש לך משהו נחמד להגיד, בוא תגיד אותו שכולם ישמעו! [וידאו]](https://wallaishi.com/wp-content/uploads/2011/11/saysomethingnice.jpg)


![איך לגבות את הפייסבוק בארבעה קליקים [מדריך]](https://wallaishi.com/wp-content/uploads/2011/11/faceBU1.jpg)