מה אתה שומע?

הבלוג מה אתה שומע (matasho100) בנוי על רעיון מדליק ופשוט- "נאום המעלית", שכל סטארטאפיסט מתחיל מכיר, ונותן לו טוויסט מוזיקלי: " תארו לכם שאתם מחכים למעלית, כשהדלת נפתחת אתם רואים מולכם המומים את הזמר האהוב עליכם. יש לכם 3 שניות עד שהדלת תסגר לשאול אותו – היי מה ת'שומע? לו יש 2 שניות לחשוב ולהגיב מה הוא שומע. כאן ננסה להביא לכם את מה שהאומנים האהובים עלינו שומעים כשיש להם שניה לחשוב על זה".

הפרוייקט הוקם על ידי זאביק פשלי שרצה להרחיב את הספקטרום המוזיקלי שלו, מתוך תשוקתו למוזיקה והיותו גיטריסט. כמו כן, זאביק גם מציין בבלוג שהוא מושבניק, בלוגר ובוגר תואר ראשון לתקשורת.

כל פוסט מכיל תיאור קצרצר על האמן וסרטון יוטיוב של האמנים שהוא מאזין להם וסרטון שלו עצמו.
במהלך התקופה שהבלוג רץ התארחו בו אמנים מקצוות הקשת המוזיקלית הישראלית החל מזמרים כמו ערן צור, אברהם טל, טל פרידמן ולהקות מהפנתיאון שלל המוזיקה הישראלית כמו איפה הילד דרך שדרני רדיו ומבקרי מוזיקה וכלה בלהקות עלומות, איזוטריות והיפסטריות כמו רמלה, קוף סנאי (??) ותעני אסתר.

כל פוסט מסתיים בכמה מילות תודה לאמן או למי שחיבר בין זאביק לאמן.
באופן אישי, מאוד אהבתי את הרעיון והביצוע, כיף לגלות פרוייקטים כאלה בישראל שעושים שימוש נכון ברעיון טוב, מוזיקה ואינטרנט.
אני ממליץ לכם לבקר ולהצטרף ב"מה אתה שומע?" וכמובן שיש גם עמוד פייסבוק לבלוג המקורי והחביב הזה. תהנו!

matasho100
matasho100

 

פורסם על ידי אסי אייס

TasteMaker, מייסד ועורך "וואללה אישי". מסניף אבקת אינטרנט מהבוקר ועד הלילה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קראו גם את:
עד החתונה זה יעבור? (חתונות הן עיניין ויראלי)

לריקודי חתונות יש פוטנציאל ויראלי מיוחד, הצופים מכירים את ההתרגשות של המשתתפים ומבינים את ההזדמנות החד פעמית שניתנת לייצר הפתעה...

סגור