תכירו את -parkinglot.co.il מפת החניות של ישראל.

פארקינגלוט הוא מיזם חדש, מבוסס קוד פתוח, שקורא לגולשים לייצר מאגר מקומות חנייה (עם עדיפות לחינמים) בשיטת קראוד סורסינג (כמו ווייז).

המפה פותחה על ידי דויד צירילסון והיא נועדה לסייע לכם למצוא חנייה כאשר אתם נוסעים למקומות לא מוכרים,לחסוך זמן ודו"חות. היא עדיין לא מותאמת למובייל אז כדאי להכיר אותה כדי שתוכלו לברר את מיקומי החניות לפני שאתם נוסעים למקום היעד.

דברי המפתחים: "מפה זו נוצרה כדי לעזור לכם למצוא חניה במקומות שאתם לא מכירים. אם אתם בנסיעה או מתכוונים לצאת מהבית ונוסעים לאיזור לא מוכר, תוכלו להיעזר במפה כדי לנסות ולמצוא את המקום הסביר ביותר לחנות בו.
היתרון הגדול בשימוש באתר הוא המידע שאתם יכולים לקבל על כל חניה, על כמות המקומות, בתשלום או לא ושאר דברים". כמו כן קוראים המפתחים לבוא ולעזור לפתח את מפת החנייה החברתית הראשונה בישראל, כדי שלכולנו יהיה קל יותר למצוא חניה"

המפה של parkinglot מבוססת על הפלטפורמה החופשית של RepresentMap שמאפשרת לכל אחד ליצור מפה מקוסטמת, אפשר גם להתרשם ממפת הסטארטאפים הישראליים המכבדת שנבנתה על הפלטפורמה הזו פה.

כרגע המפה עוד בתחילת דרכה והצלחתה תלויה בהיענות הקהל להזנת מקומות החניה אז אם אהבתם ואתם רוצים לתת יד למיזם -ספרו על עוד חניות פה> http://www.parkinglot.co.il/!

ויש גם עמוד פייסבוק לטובת העניין

פארקינג לוט

פורסם על ידי אסי אייס

TasteMaker, מייסד ועורך "וואללה אישי". מסניף אבקת אינטרנט מהבוקר ועד הלילה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קראו גם את:
idonaveh
הגיבור היומי שלי

2:00 בלילה, בעוד אני מסרב להיפרד מיום חמישי נכנסתי ליוטיוב כהרגלי לבדוק מהם הסרטונים הויראליים החמים ביותר והמתפשטים במהירות ברגע...

סגור