אתר ישראלי חדש שצריך להכיר הוא האתר AskPeople. שהקים חייל בן 20 מהקריות שמטעמי צבא ביקש להשאר אנונימי.

ואם כבר באנונימיות עסקינן, זוהי אחת מנקודות המפתח והעקרונות שחרט האתר על דגלו. האתר מעיד על עצמו כי "הוא המקום שלכם ליצור אינטראקציות מסוג אחר, סוג של עזרה הדדית, מהמקום שבו אנשים פותחים את ליבם בשביל לשתף בחששות והתלבטויות ובשביל לתת חוות דעת כנה ולשתף בניסיון אישי, או למידת לקח מטעויות של אחרים.
באתר ניתן להתייעץ ולייעץ בנושאי הזוגיות, משפחה, הורות, קריירה, צבא, לימודים, התבגרות, מיניות ועוד."

בשלב זה אין מודל כלכלי לאתר והמטרה שלו היא כאמור, אלטרואיסטית, ונכונות לייצר נוכחות ברשת. עם הנוכחות והטראפיק יגיע המודל הכלכלי-מסחרי, דברי המייסד.

השאלות שמעלים הגולשים באתר עוברות מודיפיקציה באופן שלא יאפשר תכנים פוגעניים ו/או אובדניים (כבר דווח על שתי נסיונות התאבדות) ושומרים על הרמה ואיכות התוכן באתר.

עמודי השאלות מושקעים וכוללים סקרים ודירוגי תשובות, שואל השאלה יכול להלום בכל שלב בפטיש וירטואלי על התשובה/עצה שהחליט לקבל ולעדכן את המשיבים.

אם כן, כראוי לאתרי (UGC (user generated content מה שיקבע את איכות האתר, מעבר לסינון הידני, הוא היענות הציבור וטיב הפתרונות – אתם מוזמנים לבקר ב AskPeople ולהעלות את הרמה.

אגב….

אם ביקרתם באתר וראיתם שחסר שם איזה פיצ'ר או שיש לכם הצעה מעניינת לשיפור אתם יכולים להציע אותה באתר פידבק ואולי לזכות בטאבלט בתמורה.

פורסם על ידי אסי אייס

TasteMaker, מייסד ועורך "וואללה אישי". מסניף אבקת אינטרנט מהבוקר ועד הלילה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *