כחלק מהמטמורפוזה של וואללה אישי, אני הולך להקדיש חלק ניכר מהכתיבה שלי באתר לעולם המרתק שמפרנס אותי והוא עולם השיווק באינטרנט. בתור מקצוען גוגל אדוורדס אני יודע שלפני שאני מתחיל קמפיין ומוסיף את המילה הראשונה אני צריך שיהיה לי/ללקוח דף נחיתה שיאפשר להביא המרות בצורה אופטימלית וישרת אותנו בצורה הטובה ביותר.
אספתי עבורכם כמה קווים מנחים וטיפים לבניית עמודי נחיתה שיעזרו לכם להביא יותר המרות ולדלג על טעויות. הטיפים האלה נכתבו בדם (טוב נו, לא דם אבל הרבה כסף):

טיפים לבניית עמודי נחיתה:

לפני שמתחילים צריך לדעת ולהגדיר מטרה ברורה עבור עמוד הנחיתה, מה אנחנו רוצים שיקרה בסוף הביקור? האם אנחנו רוצים לתפוס לידים? אולי אנחנו רוצים שיורידו את התכנה שלנו? ויכול להיות שאנחנו בסה"כ רוצים שיירשמו לרשימת הדיוור שלנו, כל אחד והמטרה שלו. מה שחשוב הוא שכ-ל מה שמופיע בדף הנחיתה ישרת את המטרה הזו.

מתחילים:

עשה:
ראשית ומובן מאליו –כותרת ברורה ומושכת, על הכותרת להציע או לפחות לרמוז לגולש שפה יש את הפתרון שאותו הוא חיפש.

קל"פ (קריאה לפעולה): בחלק הזה אתם חייבים להיות ממש חדים ולרכז אנרגיה במחשבה עליו כי זה הזמן לבקש/לצוות על הגולש לבצע את הפעולה שלשמה הוא הגיע לפה (וכנראה שילמתם עליו שיגיע לפה).

הצעה ייחודית וסיבה להשאיר את הפרטים: האם יש לך משהו חינמי להציע לגולשים שיעודד את הגולשים להשאיר פרטים או להוריד את התכנה? זה הזמן להבליט את זה.

תמונה: תמונה של בחורה מחייכת תמיד טוב (בלונדינית עדיף) אבל ברצינות, תמונה של אנשים מבסוטים מהשירות שלך או התוצאה המוגמרת של המוצר שלך חשובה ויכולה לעשות עבורך חלק נכבד מהעבודה.

תועלות: אם אתם עוד לא מכירים את מיל"י אז תכירו: זו החברה הכי טובה של הלקוח שלכם והיא למעשה השאלה "מה יוצא לי" (מזה)? ספרו בנקודות: למה כדאי לו לקחת את השירות/המוצר שלכם.

עדויות/טסטימוניאלס: אם יש לכם המלצות כתובות מלקוחותיכם הציגו אותן. אם לא, בקשו מהם והציגו אותן.

בונוסים:
אם יש לכם וידאו שערוך טוב ומתאר את השירות ומציג אתכם באופן חיובי שימו אותו (יכול להיות במקום התמונה).

מספר טלפון: יש שאומרים שלא כדאי לשים אותו כדי לאפשר ספירה מדוייקת יותר. אני אומר שמה שמעניין זה להביא לקוחות ולא לעמוד בדרכם- שימו מספר טלפון.

רימרקטינג: לא לשכוח להוסיף קוד רימרקטינג.

אל תעשה:

אם כתבו עליך בעיתון או באתר גדול שים לוגו של אותו גוף תקשורת אך אל תוציא קישור– השאר את הגולשים באתר שלך.

אל תעמיס תוכן – הישארו ממוקדים וכאמור בהתחלה – כל משפט צריך לשרת את המטרה שלשמה התכנסנו.

אל תשתמש בקל"פים מגוונים – היצמד לקריאה לפעולה אחת.

בטופס, אל תשתמש בשדות מיותרים – מינימום עבודה וחפירה לגולש. אם יש מידע נוסף שאתה צריך ממנו – שאל בטלפון.

ולסיום, המלצה שלי (וכן, זה לינק שותפים): אחרי שעבדתי עם מספר רב של מערכות לבניית אתרים, חינמיות ובתשלום, גיליתי לאחרונה את המערכת המושלמת בשבילי: PageWiz. פרי פיתוח ישראלי שמאפשר לבנות עמודי נחיתה יפים, נקיים ובעיקר ממירים (כן, גם בעברית). פייג'וויז מאפשרת באמצעות ממשק משתמש נוח להפליא ליצור עמוד מקצועי שיכול להכיל סוגי מדיה רבים, התממשקות למערכות דיוור נוחה, מגוון רחב של תבניות לבחירה והכי חשוב – כלי טסטינג קל לתפעול. אם אתם שואלים על מחירים אני רק אומר שחודש ראשון חינם ולאחר מכן המחיר נקבע לפי כמות התעבורה באתר אז אתם מוזמנים לבדוק מה מתאים לכם פהhttp://bit.ly/X4Q5cM

הנה דוגמה לאחת מהתבניות המצויינות שPageWiz מציעים, שימו לב שהם גם מנחים אתכם כיצד לפעול ומה להכניס בשדות:

עמוד נחיתה
>>>להרשמה וקבלת 30 יום נסיון בפייג'וויז ללא צורך בהזנת אשראי לחצו כאן<<

פורסם על ידי אסי אייס

TasteMaker, מייסד ועורך "וואללה אישי". מסניף אבקת אינטרנט מהבוקר ועד הלילה.

הצטרף לדיון

תגובה 1

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קראו גם את:
אפליקציית פייסבוק לראש השנה תסייע לכם לפתוח דף חדש

אפליקציית פייסבוק לראש השנה תסייע לכם לפתוח דף חדש בתור אדם שמאמין בהצבת מטרות ושבשנה האחרונה התקרב לתחום האימון ושיפור...

סגור