איך להביא טראפיק לבלוג שלך

כמו ששמתם לב וואללה אישי משנה פאזה בזמן האחרון. מכתיבה על כל סרטון ויראלי וטרנדים ברשת, נעשה Shift, וניתן דגש על פוסטים בעלי ערך לקוראים שבסוף הקריאה שלהם תוכלו להגיד שיצאתם חכמים יותר, אופטימיים יותר או שלפחות למדתם משהו חדש.

הפוסט הזה הגיע מתוך בקשה של חן פרץ שביקשה לדעת איך להביא עוד טראפיק לאתר או לערוץ היוטיוב שלך.

נעתרתי לבקשתה והתיישבתי לכתוב את הפוסט הזה שיתמקד בשיטות העיקריות שאני מכיר ומשתמש בשביל להביא תנועת גולשים איכותית לבלוג שלי.

הנה השיטות להבאת טראפיק שאני ממליץ עליהם:

קודם כל, נקודת המוצא היא שאתם רציניים. כשאני אומר רציניים אני מתכוון מעלים פוסט אחד ביום לפחות עם תוכן מקורי ובעל ערך, כמו כן התקנתם Sitemap ותוסף SEO בוורדפרס שלכם.

עכשיו באמת, לשיטות:

עמוד פייסבוק: כל בלוג צריך עמוד פייסבוק שיהווה מקום מפגש ושיחה לקוראיו. עמוד הפייסבוק יהיה כלי עזר בימים שאין לכם זמן/כוח לכתוב פוסטים ותוכלו להעלות בו סרטונים או תמונות וגם אייטמים מהמקורות שלכם שישאירו את הקוראים בעיניינים בתחום שאתם עוסקים בו. מיותר לציין שבכל פעם שתעלו פוסט – תציפו אותו גם בעמוד הפייסבוק באופן שיוצג לקוראים שלכם בפיד.

טוויטר: כנ"ל.
כנ"ל לינקדין (אם רלוונטי) – תהיו מרושתים מבחינה חברתית.

פוסטים אורחים בבלוגים גדולים מהבלוג שלכם: כשתהיו גדולים תארחו את הבלוגים הקטנים מכם. בינתיים, צרו קשר עם הבלוגים בתחומכם ושתפו איתם פעולה. חשוב לוודא שתקבלו לינק וקרדיט בסוף המאמר – זה יעזור לכם גם מבחינת SEO.

קידום ממומן בגוגל: השיטה הזו תצריך מכם השקעה כספית תבדקו אם זה משתלם לכם. הפרסום בגוגל היא דרך יעילה ביותר להבאת תנועה רלוונטית אם באמצעות הגדרת מילות חיפוש או באמצעות רשת התוכן. (התחום הזה הוא עולם ומלואו אם אתם רוצים לדעת עוד אתם יכולים לבדוק את האתר הנוסף שלי בו אני מציע את שירותיי בתחום) ואם אתם רוצים קופון של גוגל אדוורדס צרו איתי קשר פה.

המכבסה:  שירות ישראלי המאפשר לכם לקבל לייקים, צפיות לאתר, עוקבים לטוויטר, מנויים ליוטיוב ועוד דברים טובים. כתבתי על זה בהרחבה פה אז אתם מוזמנים לקרוא עוד או פשוט להכנס למכבסה.

קניית טראפיק: גם זו אפשרות בתשלום שכדאי להכיר וצריך לבדוק אם זה עובד בשבילכם. שם השירות adf.ly  והוא מאפשר לקנות טראפיק במחירים לא גבוהים ( 5$ ל 1,000 מבקרים ישראליים) הפילוח מתבצע ברמה גיאוגרפית וניתן לשליטה ברמת הימים בשבוע- שוב, אל תתפרעו עם זה, תבדקו אם זה עובד לכם. למעבר לאדפליי לחצו כאן.

ניוזלטר: דרך נהדרת וחשובה להחזרת הקוראים שכבר הגיעו לבלוג. בניית הרשימה ותיחזוקה היא מטרה עליונה מבחינתכם. באמצעות הרשימה תוכלו לעדכן את הקוראים על הפוסטים וההטבות שתציעו להם ותוכלו להחזיר אותם לאתר עם כל משלוח. שימו לב שאתם לא עוברים על חוק הספאם ולא מעמיסים עליהם יותר מדיי. (פוסט שלם על ניוזלטרים יפורסם בעתיד).

יש לכם רעיונות נוספים? שתפו בתגובות!
איך להביא טראפיק

פורסם על ידי אסי אייס

TasteMaker, מייסד ועורך "וואללה אישי". מסניף אבקת אינטרנט מהבוקר ועד הלילה.

הצטרף לדיון

6 תגובות

  1. חשוב להדגיש את חוק 0: יצירת תוכן.
    לפני שמפנים מאמצים לכל הכיוונים האחרים, צריך ליצור תוכן לאתר/בלוג/יוטוב שלך, בצורה רצינית ועל בסיס קבוע. התוכן בפני עצמו יביא תנועה ראשונית וככל שיש יותר ממנו התנועה תגדל.

    הבעיה עם חלק מהטיפים שנתת היא שהם דורשים תחזוקה בפני עצמם. בשביל לפתח חשבון טוויטר טוב צריך להשקיע; בשביל לפתח עמוד פייסבוק טוב, צריך להשקיע.

    לכן בד"כ אני ממליץ לאנשים לא לפתוח שום דבר אחר חוץ מהאתר שלהם בשלב הראשון, עד שהם נכנסים לקצב ומסוגלים לקחת עוד עבודה.

  2. אני לגמרי מסכים עם אביב. בשנים האחרונות באינטרנט נוצר מן וויב חדש, שכל אחד פותח בלוג/ערוץ יוטיוב כשהמחשבה הראשונית היא "איך אני מכניס כסף לחשבון שלי? טוב צריך רעיון, מה הרעיון?… נפתח איזה שירות שקר כלשהוא"
    אחר כך כל המאמצים ממשיכים להתרכז סביב העניינים הטכניים מאיך אני בונה אתר עם אופטימיזציה ב100% נכונה כלפי המנועי החיפוש ועד ל-להביא טראפיק כמה שיותר, ולא חושבים אפילו על לרגע על כך שאת הגולשים מעניין התוכן עצמו ולא שום דבר אחר. נכון שהמקרה שתיארתי הוא יותר כלפי אתרי העסקים והשירות, אבל לא חסר גם "אתרי איכות" בסיפור. שוב, בגלל הרעיון הראשוני של "איך אעשה כסף באינטרנט".

  3. אני ממליץ מכל הלב כן לפתוח בלוג ולהכניס מאמרים יפים ומעניינים ,שפותחים בלוג לאתר ומכניסים מאמרים ועושים קישור לאתר ,מתחיל להיות ניסים האתר מתחיל להתקדם בקצב מהיר יום טוב לכולם וחג חנוכה שמח לכל עם ישראל

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *