במסגרת הקטגוריה החדשה, אנשים טובים, אציג לכם היום שלושה סיפורים של טוב לב יוצא דופן, יכולות קוגניטיביות מרשימות ולוחם זכויות ישראלי.
נתחיל מהלב
דן דיואי הוא בחור מבוגר ולא שיגרתי שמצא את ייעודו בחיים, הוא משמח את חולי הסרטן בבית חולים במישיגן בכל יום חמישי, באופן קבוע, עם כוסות קפה בהן הוא מפנק את השוהים במתקן. הסיפור שלו התחיל ממקרה אישי בו אביו היה מאושפז אך הסיפור הזה נתן לו את ההשראה והכח להמשיך לנהוג כך במטרה אחת לתת לאנשים תקווה ולהכניס שמחה לחייהם, מרגש ומעורר השראה:

נמשיך לשכל
מדגים את יכולות המח המדהימות שיכולות להיות לבני אדם באמצעות הבחור ששבר את שיא העולם ב… פתירת קוביה הונגרית בעיניים מכוסות במינימום זמן. לא יודע מה אתכם אבל לי יכול לקחת שבוע גם עם עיניים לא מכוסות…:

ונסיים בישראל
ואחרון חביב להיום, עידו נווה. את עידו הצגתי בעבר בוואללה אישי (כאן) ומסתבר שמדובר בבחור שלא נח לרגע ופועל ועושה מה שבאפשרותו כאזרח כדי לתקן עיוותים בחברה ובמערכת האכיפה הישראלית. בסרטון הבא מציל רועי נוסעת ברכבת הקלה בירושלים מידיהם של הפקחים שמבצעים את עבודתם מבלי לדעת שהם עוברים את החוק ולמעשה "רק מבצעים הוראות" הפקחים בסרטון לא יודעים בכלל על מה הוא מדבר ואחד מהם אף מגדיל להוציא לשון למצלמה – ככה נותנים שירות לאזרח בישראל. טוב שיש אנשים כמו עידו נווה:

מכירים עוד אנשים טובים? ספרו לי

פורסם על ידי אסי אייס

TasteMaker, מייסד ועורך "וואללה אישי". מסניף אבקת אינטרנט מהבוקר ועד הלילה.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *