לגלישה טובה יותר: איך לחסום פרסומות באינטרנט?

איך לחסום פרסומות באינטרנט? כך תחסמו פרסומות ביוטיוב, לא תראו פרסומות בפייסבוק, וגם לא תצטרכו לדלג על מודעות בין כתבות.

בקמפיין המימונה של וואללה אישי אני מגייס כספים כדי שאוכל להסיר את המודעות מהאתר שלי ועל מנת שאוכל לאפשר לגולשים שלי חויית גלישה נעימה יותר ובאותה נשימה שלא אצטרך להיות תלוי במפרסמים ואוכל לספק ערך רב לחברים של וואללה אישי.

המהלך שלי במימונה מתכוון להוות חלוץ לבלוגרים דומים שרוצים להשתחרר מהפרסומות ולהתפרנס מהתוכן שלהם ולא לפעול מתוך תקווה שהמפרסמים ירצו להציג אצלם ושהגולשים ילחצו על המודעות שלהם.

אולם, אני לא מסתפק בכך, אני רוצה לעזור לקהל הקוראים שלי לקבל חוויית גלישה טובה יותר בכל אתר אליו יילכו.

לכן אני אציג לכם היום כלי שיאפשר לכם להמנע מהיחשפות לפרסומות מציקות וחודרניות באתרים שבהם תגלשו.

הכלי הזה הוא למעשה תוסף כרום שמאפשר לכם להעלים את הפרסומות המעצבנות שמצויים באתרים שאתם גולשים בהם.
אז תגידו ביי ביי לפרסומות שאונסות אתכם בynet , וואלה! ובכל אתר אחר שהחליט להאביס אתכם בפרסומות בלי גבול (דלג, דלג). אתם יכולים להפרד לשלום גם מסרטוני הפרסומות שעולים ביוטיוב לפני שהסרטון הקורע שרציתם לראות עולה. כל הפופאפים והפופאנדרים שאתם מגלים מתחת לדפדפן שלכם גם הם ייעלמו או שלפחות יהיו ריקים ותאמינו או לא, גם מודעות הפייסבוק המפולחות והחודרניות גם הם כבר לא יהיו חלק מהנוף של המסך שלכם.

כל זה בתנאי שאתם גולשים בכרום. אם אתם עדיין לא גולשים בכרום, עכשיו זה זמן טוב לנטוש את האקספלורר ולעשות את המעבר – החיים שלכם ישתפרו, מילה של אסי.

איך מתקינים את התוסף? אם אתם מתמצאים בכרום אתם יכולים לדלג על הסרטון ופשוט להקליק פה ולבצע את ההתקנה. אם אתם חדשים או לא יודעים איך לעשות זאת – צפו בוידאו שמסביר איך להתקין את תוסף הכרום (וגם להסיר אם תחליטו שאתם לא רוצים) שיחסום עבורכם את הפרסומות בפייסבוק, יוטיוב ושאר האתרים (את הוידאו לא אני צילמתי אלא רונן פקר. מצאתי אותו ביוטיוב והוא מסביר בצורה נהדרת לדעתי):

לפני:

לחסום פרסומות

אחרי:

לחסום פרסומות בפייסבוק

 

פורסם על ידי אסי אייס

TasteMaker, מייסד ועורך "וואללה אישי". מסניף אבקת אינטרנט מהבוקר ועד הלילה.

הצטרף לדיון

2 תגובות

  1. הבעיה בחסימת פרסומות בחלק מהמקרים האלו היא מניעת תשלום מיוצרי תוכן פרטיים, וזה חבל.
    לכן, ברוב המקרים אני מבטל את החסימה ביוטוב – כי ביוטוב בעלי הערוצים מקבלים כסף לא רק על לחיצה, אלא גם לפי צפיות. אני מעדיף לעשות מאמץ להתעלם מפרסומות אבל לדעת שאני תורם לבעל הערוץ ושהוא ימשיך ליצור את התוכן שאני אוהב.

    בוא נודה בזה: רוב הישראלים (לפחות כרגע, אבל אני מקווה שזה ישתנה, לטובת כולנו) לא יכנסו לאתר האינטרנט של יוצר התוכן האהוב עליהם וישלמו כמה שקלים – זה אקט אקטיבי של תשלום כסף שבתרבות שלנו נחשב "להיות פראייר", כי הרי אתה יכול לקבל את זה "בחינם".

    לפחות, צפייה בפרסומות היא סוג של "תשלום פאסיבי" שישראלים פחות מתנגדים אליו.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קראו גם את:
קליפ מילולי
קורע מצחוק: הקליפ המילולי של פארטי רוק

הקליפ המילולי של פארטי רוק שבר אותי מצחוק. נכון, הם לא טובים כמו נתן סבן הישראלי אך בהחלט יש פה...

סגור